آموزش مقدماتی HTML,XHTML,CSS و JavaScript

دنیای آی تی ، وبلاگ تودرتو

آموزش مقدماتی HTML,XHTML,CSS و JavaScript

دنیای آی تی ، وبلاگ تودرتو

3 مشکل کامپیوتر که می توان درست کرد


تا قبل از اینکه با چکش بر روی کامپیوتر خود نکوبیده اید،مطالب زیر را بخوانید.در پایین،لیست موجود علائم و رفتارهایی که به شما کمک می کند تا مشکلات کامپیوتر خود را حل کنید.

ویندوز 7 و ویندوز ویستا معمولا به صورت خودکار این مسائل را مدیرت می کنند،اما این نکات برای تمامی ویندوز ها قابل اجرا است، از ویندوز 95 تا ویندوز 7.

1.       اگر شما این پیغام را دریافت می کنید “your system is running low on virtual memory”

شاید شما با این سناریو آشنا باشید: شما با کامپیوتر خود کار می کنید و بتدریج کامپیوتر شما کند و کندتر می شود.برنامه ها به سختی باز و بسته می شوند.همیشه برای نمایش صفحات وب باید صبر کنید.و سپس در موارد جدی این پیغام “virtual memory is too low” را دریافت می کنید، که نمونه آن در عکس زیر نمایش داده شده است.


پیغام کم بودن حافظه مجازی

حافظه مجازی،فضایی در کامپیوتر شما است که کوتاه شده RAM(Random Access Memory) است.حافظه وقتی که برنامه ای مثل Microsoft Office Word یا Microsoft Office PowerPoint اجرا می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابر این شما برای اصلاح این مشکل چه کاری می توانید انجام دهید و از آمدن این پیغام در آینده جلوگیری کیند؟در پایین برخی راه حل های عنوان شده است که از آمدن پیغام “virtual memory minimum is too low” جلوگیری می کند.  

 

ادامه مطلب ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد