آموزش مقدماتی HTML,XHTML,CSS و JavaScript

دنیای آی تی ، وبلاگ تودرتو

آموزش مقدماتی HTML,XHTML,CSS و JavaScript

دنیای آی تی ، وبلاگ تودرتو

آموزش مقدماتی HTML,XHTML,CSS و JavaScript

فصل اول(ساختار اسناد برای وب)،بخش اول   

 

شما برای یادگیری این آموزش نیاز به هیچ گونه اطلاع قبلی از زبان های برنامه نویسی و یا تجربه قبلی برنامه نویسی ندارید.برای پیاده سازی مثالهای این آموزش نیازی به برنامه خاصی ندارید،شما می توانید از یک ویرایشگر متن مثل NotePad ویندوز برای تایپ کدها استفاده کنید و یا می توانید از نرم افزارهای کدنویسی مثل Microsoft FrontPage یا Microsoft Expression Web استفاده کنید.در این تدریس،آموزش استفاده از هیچ گونه نرم افزاری مدنظر نیست، و فقط آموزش کدنویسی با دست و بدون استفاده از هیچ گونه نرم افزار کدنویسی مدنظر است.  

 

ادامه مطلب ...

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://POSTERITY.BLOGSKY.COM

سلام
یک سوال داشتم در مورد میزان RAM یک سیستم . PCمن من طبق درخواست خودم باید 4 G داشته باشه ولی الان سیستم عاملم میزان RAM که نشون می ده 3G هست شرکت تامین کنده قطعات اونو ربط میده به سیتم عامل من که xp هستش و میگه ویندوز vista واگه نصب بشه این مشکل حل میشه ایا این ادعا صحیحه یا نه ؟ با تشکر

باسلام و تشکر از بازدید شما.
میزان تفاوت بین RAM موجود بر روی سیستم شما و میزان RAM موجود بر روی سیستم شما درحد مگابایت هست نه در حد گیگابایت.مگر اینکه مشکل خاصی وجود داشته باشه.شما می تونید داخل کیستون و نگاه کنید و از روی RAM موجود بر روی مادربردتون ظرفیتش و بخونید که مطمئن بشید که آیا مشکل از سیستم شما است یا واقعا میزان رم شما همون 3 گیگ هستش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد